Toimitusehdot

1. Yleistä

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 18.01.2016 alkaen ja koskevat E. S. Lahtinen Oy:n (y-tunnus 0181176-1, myöhemmin Esla) verkkokaupan toimituksia.

2. Toimitusmaat

Eslan verkkokaupasta voi Suomen lisäksi tilata seuraavista maista:

Belgia, Espanja, Hollanti, Irlanti, Islanti, Iso-Britannia, Italia, Itävältä, Latvia, Liettua, , Luxemburg, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Tsekki, Tanska ja Viro

2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta https://www.esla.fi ostoskorin kautta. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu pääsääntöisesti sähköpostin välityksellä. Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias ja sitoutua tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Esla käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

3. Hinnat

Toimitusmaksut Suomessa:

Hinnat sisältävät arvonlisäveron ja hintaan lisätään kulloinkin voimassa olevat toimituskulut. Tällä hetkellä toimituskulut ovat 12,80€/lähetys alle 50€ tilaukselle. Yli 50€ tilaukset toimitamme rahtivapaasti Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Toimitusmaksut Suomen ulkopuolelle:

Maat on jaettu alueittain ja kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Tanska ja Saksa 30€/lähetys

Itävalta, Iso-Britannia, Belgia, Hollanti, Ranska, Slovenia, Slovakia, Luxemburg, Puola, Tsekki, Italia, Espanja ja Irlanti 35€/lähetys

Portugali 49€/lähetys

Islanti 65€/lähetys

Jos tilaat Suomen ulkopuolelle potkukelkan T6, T7 tai T8 lisätään toimitusmaksuun 20€/per tuote ison paketin toimituksen vuoksi.

4. Toimitusaika

Toimitusaika Suomessa:

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitusaika on normaalisti 1-3 arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole valmiina varastossa ja toimitusaika on pidempi, ilmoitamme siitä asiakkaalle sähköpostilla.

Toimitusaika Suomen ulkopuolelle:

Toimitusaika aika Suomen ulkopuolelle on 4-10 arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole valmiina varastossa ja toimitusaika on pidempi, ilmoitamme siitä asiakkaalle sähköpostilla.

5. Toimitustapa

Toimitustapa Suomessa:

Käytämme Postin Express Flex-palvelua Suomessa. Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä, ja sopii kanssasi toimitusajankohdan. Posti on yhteydessä vastaanottajaan ja sopii lähetyksen toimituspäivän ja ajan. Mikäli haluat käytettäväksi jotakin muuta tapaa, ota yhteyttä Eslaan tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa Suomen ulkopuolelle:

Tällä hetkellä toimitamme Suomen ulkopuolelle vain maihin, jotka on listattu ylempänä. Suomen ulkopuolelle käytämme PostNord palvelua DPD-pakettia.

6. Maksuehdot

Maksuehdot Suomessa:

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit.

Voit myös tilata laskun. Laskun voit maksaa joko kerralla tai osamaksulla. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95€. Osamaksuvaihtoehdon nimellinen vuosikorko on 19,20%.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com

Maksuehdot Suomen ulkopuolelle:

Maksaminen Suomen ulkopuolelle tapahtuu PayPalin kautta tai luottokortilla.

7. Palautukset/tuotteen vaihtaminen

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksesta ja sen syystä etukäteen Eslalle sähköpostitse esla@esla.fi. Toimituskulut jäävät palautuksen osalta asiakkaan maksettaviksi.

8. Reklamaatiot

Jos tuote on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Ota tämän jälkeen yhteyttä Eslaan sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta. Ota aina ensin Eslaan yhteyttä ennenkö palautat tuotteen.

Kaikissa reklamaatiotapauksissa voitte ottaa yhteyttä Eslaan sähköpostilla esla@esla.fi.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

Esla ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Eslan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta.

10. Riitojen ratkaisu

Etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia. Asiakas voi ottaa myös yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, joka on ulkopuolinen riidanratkaisija. Se on toimivaltainen kuluttajan ja elinkeinoharjoittajan välisissä riita-asioissa.

Linkki sivulle on : www.kuluttajariita.fi